Wednesday, May 28, 2008

Isteri MB Perak dijangka rasmi sambutan Hari Ibu Parlimen Parit

PARIT, 27 Mei (Hrkh) - Isteri Menteri Besar Perak, Datin Seri Fatimah Taat dijangka akan merasmikan sambutan hari ibu peringkat Parlimen Parit yang akan diadakan di Dewan Bota Kanan pada 3 Jun ini.

Demikian dinyatakan oleh Ketua Dewan Muslimat PAS Parit, Dr Najihatulsolehah Ahmad dalam satu pertemuan dengan wartawan harakah di sini semalam.

Sambutan hari ibu peringkat Parlimen Parit diadakan bagi menghargai jasa dan pengorbanan para ibu dalam mendidik anak-anak, dalam masa sama sanggup berkorban untuk perjuangan Islam.

Majlis anugerah ibu mithali bagi Parlimen Parit merupakan anjuran Hal Ehwal Wanita Parlimen Parit, dengan kerjasama Majlis Guru-Guru Pasti Kawasan Parit dan Unit Nisa' kawasan tersebut.

Bagi menyerikan lagi sambutan hari ibu Parlimen Parit, pihak penganjur akan mengadakan konsert amal yang dijangka diadakan di Stadium Mini Bakri Rais, Bota Kanan bermula jam 8.00 malam pada hari sama.

Pihak penganjur telah mengundang penyanyi nasyid yang terkenal di negara ini, iaitu Akhil-Hayy. Mereka yang berminat untuk menyaksikan Konsert Akil Hayy bolehlah mendapat tiket berharga RM10.00. di pintu masuk stadium.

Orang ramai boleh juga membuat tempahan tiket dan membelinya dengan menghubungi Puan Salmiah di talian 019-4104067 dan Puan Anum di talian 017-5482963. - mns

No comments: