Tuesday, March 4, 2008

YB2B



Gandingan mantap dua calon berkarisma tinggi, muda, bertenaga dan berdedikasi dalam membawa misi dan visi rakyat untuk diketengahkan bagi menuntut pembelaan yang sewajarnya.

Mereka adalah Dr Lee Boon Chye (berbaju biru) calun Parlimen N.71 Gopeng dari Parti Keadilan Rakyat. Seorang doktor pakar bedah jantung yang berpengalaman di Ipoh Specialist Hospital. Beliau juga merupakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat.

Disebelah beliau yang berkumis dan hensem itulah Sdr Ir Radzi Zainon calun Dun N.43 Sg Rapat dari PAS. Seorang lulusan PHD Kejuruteraan yang juga berpengalaman luas didalam bidang pentadbiran, motivasi dan perniagaan. Juga merupakan salah seorang pengasas produk Halal di negeri Perak.

Manakala disebelah beliau yang berkopiah dan mengontrol macho itu ialah Imam Zul (bukan calun PAS bagi Dun Manjoi) yang juga berpengalaman dan sedang menimba ilmu untuk menjadi calun PAS dimasa yang akan datang.

Inilah barisan pemimpin yang kami hidangkan kepada warga Sg Rapat di parlimen Gopeng ini. Pastikan pilihan anda kali ini adalah satu pilihan yang tepat dan betul demi memartabatkan prinsip keadilan sejagat yang semakin terhakis masa kini.

No comments: