Monday, March 17, 2008

Majlis Keraian Petugas PRU12 Parlimen Gopeng






































































Ahad 16/03/2008 - PAS Gopeng telah menganjurkan majlis meraikan para petugas bagi Pilihanraya Umum ke-12 kawasan Gopeng yang merangkumi DUN N43 Sg. Rapat yang diwakili oleh calon PAS Ir Radzi Bin Zainon Surau Al-Ehsan, Taman Endah Jaya, Rapat Setia Ipoh.

Biarpun tewas dengan hanya 636 undi, namun para petugas Pas amat berbangga dengan pencapaian kali ini yang menyaksikan jumlah undi yang diterima oleh Pas meningkat sehingga 3 kali ganda berbanding dengan PRU11 pada 2004.

Pengarah Urusan bagi majlis ini, Sdr. Zaizi Bin Zainal menyampaikan ucapan penghargaan daripada pihak PAS yang menyanjung tinggi pengorbanan, ketabahan serta istikhamah para ahli dan petugas PAS bagi menghadapi PRU12 kali ini.

Majlis ini juga turut diserikan lagi dengan kesudian Ahli Parlimen Gopeng dari PKR iaitu Dr. Lee Boon Chye menghadirkan diri bersama-sama menghargai jasa para petugas PRU12 daripada Barisan Rakyat.

Turut serta adalah Ketua Pemuda PAS Perak Ust. Hj. Nor Azli Musa, Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak Ust. Hj. Abu Bakar Hussian, Ketua Pemuda PAS Kawasan Gopeng Ir Radzi Zainon serta YDP PAS Kawasan Gopeng Tuan Haji Abd Rahim dan Timbalan YDP PAS Kawasan Gopeng Tuan Hj. Mohamad Azlan Jamaludin.

No comments: