Monday, March 23, 2015

Solidariti bersama Nurul Ilham Anwar di Pekan Razaki

Barisan penceramah dan kepimpinan


Ahad 22 Mac 2015 - Satu ceramah Solidariti DSAI telah diadakan di Pekan Razaki, Ipoh. YB Radzi Zainon merupakan salah seorang penceramah yang dijemput untuk memberi ceramah berkaitan kezaliman yang telah dilakukan oleh rejim UMNO/BN terhadap DSAI dan rakyat Malaysia.



Penceramah lain yang turut serta dalam majlis tersebut ialah, YB Dato' Johari Abdul (Ahli Parlimen Sg Petani), YB Dr Lee Boon Chye (Ahli Parlimen Gopeng), Puan Nurul Ilham Anwar (Puteri DSAI), Dr Muhammad Nur Manuty (Pengerusi PKR Perak), Puan Fathmawaty Salim (Ketua Wanita PKR Perak), Puan Siti Aishah Shaik Ismail (Ketua Penerangan PKR Perak) dan Sdr. Anuar Zakaria (S/U PKR Perak). 

YB Radzi sedang menyampaikan ceramah



Majlis tersebut dipengerusikan oleh Sdr. Ahmad Tarmizi dan dimula dengan bacaan doa oleh Cikgu Ali (Ketua Cawangan PAS Sg Rokam/Pekan Razaki). Dalam ceramah tersebut, YB Radzi Zainon menekankan isu kezaliman penahanan 13 Orang Kena Zalim (OKZ) yang di penjarakan selama 10 bulan dan juga isu berkaitan keborosan Najib Razak dan Rosmah Mansor sehinggakan rakyat menderita kesusahan. YB Radzi juga menekan isu GST yang menghimpit kehidupan rakyat yang akan dilaksanakan pada 1 April ini oleh rejim UMNO/BN.







Ratusan hadirin yang hadir






Sesi ceramah tersebut telah mendapat sokongan dan sambutan yang baik dan dianggarkan ratusan orang telah hadir di majlis Solidariti DSAI berkenaan.

No comments: