Friday, June 26, 2015

YB Radzi Zainon menyampaikan bantuan Ramadhan di Masjid Al-Ahmadiah, Changkat Larang dan tazkirah Ramadhan Surau Ikhsaniah, Meranti Lapan

24 Jun 2015 (Rabu) bersamaan 7 Ramadhan 1436H - Satu majlis penyampaian bantuan Ramadhan telah diadakan oleh Pusat Khidmat Masyarakat DUN Sg Rapat dengan kerjasama PAS Cawangan Changkat Larang bertempat di Masjid Al-Ahmadiah, Changkat Larang. YB Radzi Zainon telah hadir untuk menyampaikan bantuan tersebut. Seramai 23 orang dipilih sebagai penerima bantuan Ramadhan tahun ini. Hadir sama, Ketua Pemuda PAS Kawasan Gopeng, Ustaz Rosdi Zainal Abidin.

YB Radzi Zainon menyampaikan bantuan Ramadhan bersama Ketua Pemuda PAS Kawasan Gopeng


YB Radzi sedang menyampaikan ucapan
YB Radzi Zainon berbuka puasa bersama para jemaah Masjid Al-Ahmadiah

Majlis kemudiannya disambung dengan berbuka puasa bersama para jemaah masjid berkenaan dan YB Radzi Zainon telah menunaikan solat Maghrib berjemaah di masjid berkenaan. Selepas itu, YB Radzi bergegas pula ke Surau Ikhsaniah Meranti Lapan untuk solat Isyak, Tarawih dan Witir berjemaah. Program YB Radzi Zainon berakhir dengan penyampaian tazkirah Ramadhan di Meranti Lapan. Hadir sama, Ketua UPU Sdr Ahmad bin Osman.

YB Radzi Zainon sedang menyampaikan tazkirah di Surau Ikhsaniah Meranti Lapan



No comments: