Wednesday, December 3, 2008

Program khatan Pusat Khidmat Masyarakat Dun Sg Rapat berjaya

Majlis berkhatan beramai-ramai anjuran Pusat Khidmat Masyarakat Dun Sg Rapat berjalan dengan lancar dan dihadiri ramai terutamanya ibubapa kanak-kanak yang mengambil bahagian.

Seramai 28 orang kanak-kanak menyertai program yang dirasmikan oleh YB Hj Anuar Bin Sudin, Adun Changkat Jong. Turut hadir adalah YB Roslan Shaharum, Ahli Parlimen Bukit Gantang.

Dr Khairudin daripada Poliklinik Taqwa telah menyempurnakan majlis dengan menjalankan khatan keatas 6 orang pada malam majlis berlangsung manakala selebihnya dikhatankan keesokan harinya.

Penganjur majlis yang diketuai oleh Ketua Cawangan Pas Desa Aman, Sdr Anuar Bin Ibrahim mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang menjayakan program tersebut.

1 comment:

Mr Joker said...

Makluman kepada semua Pemaya Bloggers Network @ Perak. Satu perjumpaan dengan EXCO-EXCO Perak akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 5 December 2008 (Jumaat)

Masa: 9.00 pagi

Tempat: Bangunan Perak (SUK). Sila hubungi MSK bila sampai. 013-5935721

Perjumpaan ini dihadiri oleh EXCO Kebajikan…Tuan Hj. Zainudin dan EXCO Penerangan..Tai Sng Ng. Turut hadir ialah Ustaz Zulkifli Ibrahim, Pengarah Urusetia Penerangan Negeri.

Semua pemaya Bloggers Network @ Perak dijemput hadir. Jemputan ini juga dipanjangkan kepada semua bloggers yang menyertai Persatuan Bloggers Perak yang ditubuhkan baru-baru ini. Semoga dengan perjumpaan ini..akan dapat merungkaikan kekusutan dan silap faham yang timbul.

Untuk maklumat lanjut…sila hubungi MSK.